Форум керамистов

Художественная керамика - форум сайта "КерамикАрт.Ру"

Вы не зашли.

#1 2017-05-19 10:59:59

xiaoxiangyu
Участник

men siden jeg

Jeg kom lige hjem fra arbejde, lidt tidligt, men f?lte pisket. Jeg ledte ud om 5:45 i morges og k?rte 20 minutter til Arapahoe Basin skisportssted Adidas NMD Womens ved basen p? Continental Divide her i Northern Colorado. Bassinet starter ved 10.800 fods h?jde og topper ud p? lidt over 13.000. Jeg satte p? mine Tubbs snesko, greb mine Asics Gel Lyte 3 Womens poler og gik op p? High Noon-l?bet, lige som m?rket begyndte at bryde. Der var et par andre "uphillers" som vi hedder, men de var alle p? ski med skind, jeg var den eneste p? snesko. High Noon begynder at klatre hurtigt, og da alle andre blev k?rt lige op ad skr?ningen, gjorde jeg det samme. Hvis du tror du er i form, s? pr?v Asics Gel Lyte 5 Womens "opbygning" p? en skil?jpe p? 11.000 fods h?jde! Selvom jeg ikke kunne holde ?je med dem p? ski og skind, fortsatte jeg med at sige, at alle de andre var mindst 30 ?r yngre end mig. (Jeg Nike Roshe Run Femme fandt ud af at to af dem var mindst 10 ?r ?ldre) Jeg lagde det til midtbjerget restaurant, Black Mountain Lodge, om 45 minutter, hvor jeg tog en velg?ren hvile (p? d?kket bruger restauranten ikke ?ben indtil 9:30) og nydt en kop kaffe jeg havde medtaget i min pakke. Jeg tog et par billeder, herunder et par af mig selv, ved at Nike Air Max 2016 Mujer s?tte mit kamera p? 10 sekunders forsinkelse og derefter ledes op ad bjerget igen.

Mit m?l for denne f?rste opstigning havde v?ret at g?re det til midtbjerget, men siden jeg var der og f?lte mig fint, besluttede jeg at g? lidt l?ngere op. Jeg fortsatte med omkring 2/3 af vejen op ad bjerget, f?r jeg kom tilbage, for det meste Nike Air Max 2016 Womens fordi jeg vidste, at jeg m?tte komme p? arbejde med 10. Jeg ledede ned ad skibakkerne, forblev p? kanten, hvor sneen var bl?d og jeg kunne Flyde p? mine sko, da jeg kom ned p? bjerget. Adidas ZX Flux Donne Jeg lagde det ned p? omkring halvdelen af ??den tid det tog at g? op, og jeg bel?nnede mig selv med en varm chokolade i base lodgen, da jeg var f?rdig. Jeg k?rte de 20 minutter hjemmefra, brusede og var p? mit kontor med 10. Hvilken god m?de at starte dagen p?. Men som dagen fortsatte jeg inds?, at jeg havde givet mine ben  en god tr?ning, og da jeg kom hjem, vidste jeg, at jeg var pisket. Jeg ved ogs?, at jeg vil g?re det igen, m?ske en eller to gange om ugen, og vil forlade lidt tidligere og g?re det til Adidas Superstar Dames Blauw toppen.

Неактивен

Board footer