Форум керамистов

Художественная керамика - форум сайта "КерамикАрт.Ру"

Вы не зашли.

#1 2018-07-12 09:33:59

nederlandvoetbal
Участник

Kroatië won alle drie van 2018 World Cup Kroatië shirts

De Kroatische held Mario Mandzukic noemde het bereiken van de Wereldbekerfinale een "wonder" nadat zijn partij Engeland met 2-1 had verslagen in een dramatische halve finale op woensdag.

De Juventus voorwaarts scoorde de winnaar in de 109e minuut om het kleine land van slechts 4 miljoen mensen naar hun allereerste Wereldbekerfinale te sturen, en kon niet genoeg zeggen over de historische prestatie na de wedstrijd.

"Dit is een wonder, alleen geweldige teams kunnen zo moedig zijn als we waren en terugvechten van een doelpunt tegen teams als Engeland," zei Mandzukic.

"We waren vanavond 2018 World Cup Kroatië shirts als leeuwen daar en we zullen hetzelfde zijn in de finale."

Kroatië stond al vroeg in de wedstrijd versteld toen 2018 World Cup Rusland shirts Kieran Trippier Engeland al na vijf minuten voorsprong kreeg met een prachtig genomen vrije trap. Maar Ivan Perisic gaf hen een onwaarschijnlijk levenslijn in de 68e minuut en het team van Zlatko Dalic domineerde vanaf daar.

En Perisic zei: "Het was een erg moeilijke wedstrijd, we weten allemaal wat op het spel staat, hoe belangrijk een halve finale is voor een klein land als Kroatië.

"We begonnen langzaam, maar we hebben ons karakter laten zien, net zoals we in de vorige twee knock-outrondes hebben gedaan toen we in beide wedstrijden één goal down waren." We gebruikten http://www.nederlandvoetbal.nl/images/2018worldcup/39690_1842_800X650.jpg niet om zo veerkrachtig te zijn. "

Kroatië bereikte voor het  laatst de halve finale van een wereldbeker in 1998 en het moment  was niet verloren op de Inter Milan-man.

"Twintig jaar geleden was ik terug naar huis in Omis, mijn geboorteplaats, ik heb geworteld in Kroatië, een trui van 2018 World Cup [b]2018 World Cup Frankrijk kind shirts Nigeria shirts[/b] Kroatië gedragen, en ik kon alleen maar dromen van het spelen voor mijn land en het scoren van een van de belangrijkste doelen om ons naar een finale te sturen" Perisic zei.

Kroatië won alle drie van hun groepswedstrijden voordat ze sancties nodig hadden om Denemarken en Rusland te verslaan en woensdags semi op te zetten met Engeland. En Dalic zegt dat hun verhaal nog moet eindigen.

"We zijn terecht in de finale," zei bondscoach Dalic. "Wat de jongens vanavond hebben gespeeld is fantasie, ze hebben geschiedenis geschreven, we hebben ons laatste woord nog niet gezegd, er is nog een spel te gaan.

Неактивен

Board footer